poniedziałek, 17 marca 2014

Magiczna liczba 3 :D :**

       Hejcia ;3 No dawno mnie nie było...

A może opowiem o klasie i o niektórych osobach !
Kinga - Moja przyjaciółka, ona ma obsesje na punkcie ONE DIRECTION...
Bardzo ją lubię... Często się kłócimy, później się godzimy.! ;*
Ma brata Bartka byłam z nim ale to MATOŁ .. :D
Ala - Moja Bff jest w jakimś zespole góralskim czy coś ..
Ona jest bardzo podobna do mnie ( nie z wyglądu ).
Z charakteru, zawsze mamy dużo tematów.. Ona nie obgaduje
tylko mówi jak jej coś przeszkadza.. Lubię ją za tą szczerość. <3
Łucja - Ona wymyśla sobie nie stworzone historie, kiedyś myślałam, że można/
jej zaufać.. myliłam się. Już jej nie lubię, bo na przykład: powierzam jej sekret, a
ona wszystkim wygada, często kłamie, zwala na kogoś winę a sama robi źle !
Przez nią najczęściej dochodzi do kłótni (Łucja jeśli to czytasz to nie sprzeciwiaj się
!to sama prawda ! )
To chyba na dzisiaj  wszystko ! Paa :** <33 Pozdrawiam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz