poniedziałek, 24 marca 2014

Moja rodzinka :)

A teraz może rodzeństwo :)

Mam siostrę, Asia ( 13 lat ). Mam też braci  Daniela ( najstarszy 17 lat ) i Damiana ( 16 lat )
Asia - Ona jest w tym wieku dojrzewania . Denerwuje mnie, bo myśli, że jest dorosła..
Masakra nie wytrzymalibyście z nią .. Ale ma też plusy czasami ... :)
Damian mój brat on to chodzący ideał (sarkazm) :D Gra w piłkę nożną w Podbeskidziu
ale on chce wyjechać do Afganistanu :/ I interesują go wojny itp :)

No i Daniel Gra w piłkę o sześciu lat on jest kochany i większość zdziwi się, że tak piszę 
o bracie ale naprawę tak jest . Wiem, że mogę na  niego liczyć ! :)
Moi rodzice nie są razem, tata zepsuł ~~ ! :( No ale ja wiem, że to jego wina ..
Mama jest silna duchowo ! :* Niby każdy mówi, że _stara_matka_ ja nie umiałabym tak powiedzieć o niej !
Szanuję ją ! Bo wiem, że kiedyś będzie mi jej brakowało !! :) To tyle ... 

To mój wygląd :

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/t1.0-9/1235029_171319689718228_1897008287_n.jpg :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz